utorok 22. augusta 2017

Augustový haul

Ozývam sa po dlhšom čase, keďže bolo cez leto menej času písať recenzie, za to som mala veľa času na čítanie. Ale hlavne, ako bude vidno v tomto príspevku, na nákupy.

Keďže Martinus aj Panta Rhei mali veľké letné výpredaje a vzhľadom na to, že v auguste mám meniny, mala som skvelú príležitosť na menšie nákupy. (Čo si to nahováram, minula som aj majlant, ale keď ono to tak krásne znie, keď napíšu polovičné alebo 25% zľavy...)

Preto je moja knihovnička bohatšia o tieto kúsky:





Niektoré z nich sa mi podarilo už aj prečítať, ale väčšina z nich ešte len na mňa čaká.

Kľudne mi ale poraďte, do ktorej sa mám pustiť skôr, lebo ja si neviem vybrať.

P.S. Anonymous bookaholic meeting is needed in this case. Houston asi mám problém.

P.P.S. Prečo ale musia posielať aj meninové zľavové kupóny. Veď to budem musieť znovu minúť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára