utorok 16. mája 2017

Májový book haul

Máj je nielen lásky čas, ale aj mesiac, kedy oslavujem narodeniny. Tento rok nebolo až také ťažké mi vymyslieť darček 😇, takže knihy sa na mňa valili odvšadiaľ.


📖 Peternelle van Arsdale- Netvor je zver - momentálne rozčítaná, preto z nej visí aj záložka v podobe kovového pierka s príveskom, darček od kolegov
📖 Nicola Yoon -  Everything, everything (EN) - táto je na dovolenku pri mori
📖 Markus Zusak - Zlodejka kníh - toto mi prišlo ako nejaký must have 
📖V.E. Schwab - Temnější tvář magie - na túto som neskutočne zvedavá
📖 Diana Gabaldon - Cizinka - Škótsko a vraj aj dáka erotika a cestovanie v čase. Hmm..
📖 George Orwell - 1984 - trošku aj klasiky treba
📖 Veronica Roth -  Zárezy smrti - Divergenciu mám rada, tak som zvedavá, či to bude aspoň sčasti také dobré, aj keď čítala som rôzne názory
📖 Sarah J. Maas - Na dvore z tŕňov a ruží - som zvedavá, či to fakt stojí za všetok ten povyk
📖 Stephanie Garber - Caraval - toto bolo pre mňa celkom sklamanie

Najhoršie na tom je, že sa veľmi ťažko rozhodnuje, ktorú čítať ďalšiu. A času je tak máálo.

Čítali ste niektoré aj vy? Čo vás zaujalo a čo až tak nie? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára