piatok 5. mája 2017

Colleen Hoover - Odvrátená tvár lásky - recenzia

Nepýtaj sa na minulosť a nepočítaj s budúcnosťou. Mmm... Asi tak by sa dala možno opísať moja skúsenosť s autorkou knihy Odvrátená tvár lásky Colleen Hoover.




O knihách Colleen Hoover som sa dočítala, že vám rozomelú srdce, prečítate ich na jeden dych, úplne vás dostanú. Tak som čakala, že ja, ktorú rozplače aj to, keď vo filme otec povie synovi po úspešnom zápase "Som na teba hrdý", budem plakať ostošesť. A veruže oko zostalo suché ale vypleštené a prečo?

Najskôr ale niečo k deju. Tate sa presťahuje do bytu svojho brata, pričom hneď pri sťahovaní stretne Milesa, ktorý na ňu neurobí zrovna najlepší dojem. Ale ako to býva zvykom, hlavná hrdinka sa nám doňho zaľúbi, aj keď ich vzťah spočíva v zájomnej dohode, že tá chémia medzi nimi nepresiahne do ničoho hlbšieho. No postupne Tate zisťuje, že to pre ňu nebude len tak ľahké, avšak Miles jej nedovolí nahliadnuť do jeho minulosti, ktorá je zahalená pod rúškom tajomstva.

Celý dojem z knihy mi možno že trošku narušil fakt, že knihu som pri kúpe našla medzi dievčenskými románmi, čo ak by som túto knihu kúpila mojej 15 ročnej neterke, tak wow bola by som veľmi prekvapená. A asi aj ona, čo za erotiku som jej dala. Možno som trošku staromódna, ale toto by som radila už asi niekam inam. Neviem, či to bolo len nešťastné pomenovanie časti kníhkupectva. Ale prišlo mi, že tých sexuálnych scén tam bolo ešte viac ako v prvom dieli Fifty Shades. Preto, keď som čítala knihu a teda nevedela som, že do čoho idem, tak som bola v neustálom údive, že čo to?!

Tie kapitolky, ktoré boli venované súčasnosti a teda boli rozprávané z pohľadu Tate, ma nezaujali - pravdepodobne teda práve kvôli tomu zvláštnemu zaradeniu knihy do poličky v Panta Rhei. Kapitoly, v ktorých sme sa dozvedali o Milesovej minulosti, boli zaujímavejšie, ale stále pre mňa to bolo už v polke knihy trošku predvídateľné a teda potoky sĺz sa nekonali.

A ta slovenská obálka.. Vôbec sa mi k tomu nehodila, pôvodná teda viac zodpovedala deju tej knihy.

Po tejto skúsenosti neviem, či ešte niekedy siahnem po knihe od Colleen Hoover z jej predchádzajúcej tvorby a pokiaľ napíše niečo nové, nebude na mojom TBR (chápete nepýtaj sa na minulosť, nepočítaj s budúcnosľou, hmm?). Jej štýl písania ma neoslovil. A teda čakala som väčší doják.

Moje hodnotenie
5/10


1 komentár:

  1. Tak táto New Adultka v podstate je dievčenský román, ale určite nie pre pätnásťročných :D :D
    Neviem. Možno by aspoň mohli dávať na knihy varovanie, že od 18 rokov alebo čo.

    OdpovedaťOdstrániť