sobota 1. apríla 2017

Wrap up za mesiac marec

Ahojte knihomoláci,

Marec mesiac knihy nám skončil a ja sama som zostala prekvapená, koľko sa mi toho podarilo za tento mesiac prečítať.





K niektorým spomenutým knihám sa pokúsim napísať aj recenzie, avšak radšej nič nesľubujem.

📖 E. Lockhartová - Klamári (k tejto knihe som napísala už aj recenziu, prečítať si ju môžete tu)
📖 Radka Třeštíková - Bábovky
📖 Liane Moriatyová -  Veľké malé klamstvá
📖 Patrik Hartl - Okamžiky štestí
📖 Rainbow Rowellová - Eleanor & Park
📖 Kiera Cassová - trilógia Selekcia, Elita a Prvá
📖 Patrick Ness -  Sedem minút po polnoci

Vrámci týchto kníh boli niektoré, ktoré sa mi veľmi páčili a niektoré, pri ktorých som mala pocit, že je okolo nich viac povyku, než by si možno zaslúžili. Pokiaľ by ste k niektorým chceli obzvlášť počuť môj názor, môžte mi to napísať do komentárov.

Keďže už máme apríl, tak už mám pripravenú zbierku kníh, ktoré by som chcela prečítať aj tento mesiac, takže pevne verím, že sa mi to podarí.

Pekný víkend s knihou vám prajem.

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára