sobota 1. apríla 2017

Recenzia - Klamári E. Lockhartová

Ahojte knihomoláci,

Len včera som dočítala knihu Klamári od E. Lockhartovej, ale musela som vám už dnes niečo o tejto knihe napísať.




O knihe Klamári som sa dozvedela z Youtube, čo nie je až také veľké prekvapenie, lebo v poslednej dobe som sliedila po Youtube a rôznych knižných kanáloch a veľa kníh, možno aj väčšinu, som našla práve tam. Vedela som, že existuje a prečítala som si niekoľko recenzií a vedela som len toľko, že zo začiatku sa mi bude zdať kniha zvláštna, nebude to dávať zmysel, ale všetky informácie, ktoré nám autorka postupne dávkuje, na konci knihy do seba zapadnú ako puzzle.

Dej sa odohráva na ostrove, ktorý vlastní rodina Sinclairovcov a celý dej nám rozpráva Cadance, ktorá nám prezradí, že na ostrove, na ktorom každé leto trávila so svojimi sesternicami a bratancami a Gatom, jej letnou láskou, sa jej stala nehoda a od osudného pätnásteho leta stráveného na ostrove trpí migrénami, nespomína si, čo sa vtedy vlastne stalo a všetci na okolo sa správajú zvláštne.

A tu by som s opisom aj skončila, aby som neprezradila príliš veľa. Síce som vedela, že sa mám pripraviť na záhadný začiatok knihy, miestami mi prišiel trošku až moc zdĺhavým, ale mohlo to byť práve tým, že som vedela, že na konci ma čaká veľké rozuzlenie a bola som nedočkavá. V polke knihy sa to zažalo zamotávať a ten koniec? No wooow... Čítala som s otvorenými ústami až do konca. Kniha je taká pútavá, že ju človek zhltne počas jedného dňa.




Moje hodnotenie:
9/10



1 komentár:

  1. Ja som asi jedna z tých, ktorým sa kniha vôbec nepáčila. Mňa si teda absolútne nezískala a akosi som presne vedela, čo sa stane na tom konci, lebo už pár kapitol pred odhalením mi to začalo pripomínať jednu epizódu z AHS. Ten štýl mi vôbec nesadol a ja vlastne neviem, čo sa na tej knihe každému tak páčilo. Čítala som už oveľa lepšie.

    OdpovedaťOdstrániť